• elssavol@gmail.com
Σε Αρχείο ανακοινώσεων

Βιωματικό εργαστήρι «friends’ play»

Παίζοντας, επικοινωνώ με το παιδί μου“: βιωματικό εργαστήρι βασισμένο στο ψυχοπαιδαγωγικό πρόγραμμα “friends’ play” με δραστηριότητες και παιχνίδια που μπορούν να οργανώσουν οι γονείς μαζί με τα παιδιά τους, με στόχο την ανάπτυξη και την βελτίωση των κοινωνικών δεξιοτήτων τους και την καλύτερη επικοινωνία μαζί τους.

Στο χώρο του ΕΛΣΣΑ Κηφισίας 69, 3ος όροφος (πλησίον μετρό Πανόρμου)

Σάββατο 14 Μαρτίου 10.30-13.00 για γονείς παιδιών στην προσχολική ηλικία

Σάββατο 14 Μαρτίου  5.00 -7.30    για γονείς  παιδιών στην σχολική ηλικία

Κυριακή 15 Μαρτίου  10.30 -13.00 για γονείς παιδιών στην εφηβεία

Κόστος συμμετοχής για κάθε ημέρα 20 ευρώ. Συμμετοχή των δύο γονέων 30 ευρώ                          

Ελάχιστος αριθμός συμμετεχόντων : 10 άτομα

Δηλώσεις συμμετοχής:

Στο  τηλ. 210 6778159 (μήνυμα στον τηλεφωνητή)

ηλεκτρονικά  στο rotsika@otenet.gr

friends-play

Τι είναι το  Μοντέλο “friends’ play”

Το μοντέλο «friends’ play» αποτελεί μια ψυχοπαιδαγωγική παρέμβαση, βασισμένη σε διδακτορική διατριβή για την ανάπτυξη κοινωνικών δεξιοτήτων των παιδιών με σύνδρομο Asperger από το πανεπιστήμιο PARIS V, πολυετή ερευνητική μελέτη και κλινική εμπειρία. Περιλαμβάνει ατομική και ομαδική εκπαίδευση (τα παιδιά συμμετέχουν σε ομάδα «παιχνιδιού» με συνομηλίκους), παρέμβαση στο σχολείο (στο διάλειμμα) και στους χώρους δράσης του παιδιού.

Έχει ήδη παρουσιαστεί σε διεθνή συνέδρια γα τον αυτισμό στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, διδάσκεται από την δημιουργό Νατάσσα Γιάννακα στο Πανεπιστήμιο Paris V , σε ειδικούς επαγγελματίες σε παιδοψυχιατρικές δομές, κέντρα ημέρας και κέντρα για τον αυτισμό στην Γαλλία, ενώ ευρύτερη παρουσίαση έγινε με τη δημοσίευση βιβλίου στη Γαλλία το Σεπτέμβριο του 2011, με τίτλο Autisme de l’ Enfant : Evaluations, Interventions et Suivis , «Αυτισμός του παιδιού: Αξιολογήσεις, παρεμβάσεις και συνοδείες», ed. Mardaga, όπου το πρόγραμμα “friends’ play” περιλαμβάνεται ως εργαλείο παρέμβασης ανάμεσα στα σύγχρονα προγράμματα στο φάσμα του αυτισμού.

Το «friends’ play» απευθύνεται σε παιδιά προσχολικής, σχολικής και εφηβικής ηλικίας με σύνδρομο Asperger, δυσκολίες κοινωνικοποίησης, χαμηλή αυτο-εκτίμηση, μαθησιακές δυσκολίες, προβλήματα συμπεριφοράς, αλλά και σε παιδιά που θέλουν να αναπτύξουν τις κοινωνικές τους δεξιότητες, να τονώσουν την αυτοπεποίθησή τους, να αποκτήσουν εμπιστοσύνη στις ικανότητες τους, να βελτιώσουν την εικόνα του εαυτού τους.

Οι δραστηριότητες, βασίζονται σε ειδικά προγράμματα ανάπτυξης κοινωνικών δεξιοτήτων και συναισθηματικής ανάπτυξης και προσαρμόζονται στα ενδιαφέροντα των παιδιών.

Είναι εμπνευσμένες από τον κόσμο του παιχνιδιού και της τέχνης, όπως παιχνίδια ρόλων, ψυχοκινητικές ασκήσεις, παραδοσιακά παιχνίδια, ομαδική ζωγραφική, παιχνίδια καλλιτεχνικής έκφρασης, παιχνίδια συνεργασίας και εμπιστοσύνης που, επιτρέπουν στα παιδιά να επικοινωνούν αποτελεσματικά μέσα σ’ ένα περιβάλλον ομαδικό. Τα παιδιά ενθαρρύνονται να επικοινωνούν σωστά με τους συνομηλίκους τους, να συνεργάζονται σε ομάδα, να λαμβάνουν πρωτοβουλίες, να μοιράζονται τις ανησυχίες τους, να εκφράζουν τα συναισθήματα τους.

Έχουν γίνει περίπου 185 ομάδες κοινωνικών δεξιοτήτων για παιδιά και εφήβους στην Ελλάδα και στην Γαλλία.